så vackert...

kollar på Borås superstar.

Åh, finns de nå vackrare än en gammal människa?

Så naturlig med alla ålders rynkor, deras oerhörda varma hjärtan för alla? Åh, vad jag saknar alla tanter och gubbar man jobbat för i alla år. Vissa ligger fortf en varmt om hjärtat, många glömmer man inte. Även fast man fått tagit en del "stryk" genom åren så bara älskar jag att få vara en del av en gammal människas liv. Man är liksom deras hand i vardagen...

lät mer som en dålig presentation av en jobb intervju nu men de är ju sant :P

Dock är de så tragiskt att de förekommer så mkt vanvård i Sveriges samhälle :/

Satt och tänkte på mina föräldrar när jag såg de där, dom börjar bli till åren och alla dessa naturliga veck och skrynklor börja komma på dom.

Dessvärre börjar ju de där me att minnet börjar försämras komma...

Vad gör man den dagen ens föräldrar inte finns mer? Hur överlever man? Eller hur överlever jag? Vad ska jag göra utan mamma? Vem är jag utan min mamma?

Jag älskar mina föräldrar och vill verkligen inte att den dagen ska komma då dom inte finns mer, men tyvärr så är det inget jag kommer att komma ifrån...

usch, livets gång...

och när dom inte finns mer då, då måste man ju börja inse att jag en dag måste lämna mina barn.... men fy!

nej inte tänka mer på de nu Marina!

Nu ska vi leva i nuet och vara lyckliga över att ens föräldrar finns där.

Och ju äldre mamma bli ju mer vackrare blir hon :) Pappa däremot ju äldre han bli ju mer lik min farfar blir han! Läskigt lika nästan!

Nu- kika klart på Kalla Fakta. Lilla Linnea.....fy.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0