På topp...

ja är verkligen på topp humör idag! Känner mig så lycklig.

Vette sjutton varför men.

Kan bero på att Sigge sovit bra inatt, dock inte jag. Vädret är på topp. De är fredag. Bara massa bra saker att vara glad över!

Sigge vaknade kl 1 inatt och ville ha mat, bara pula i han mat och sen ner i säng. Somna på en gång gjorde han...dock inte jag!

Jag hade Siri i vårt sovrum i natt, och så självklart va de en råtta i väggen nånstans i vårt rum. Så han hoppa upp och ner i sängen förmodligen för att poängtera att de är nåt i väggen som låter. Dum katt!

Efter 40 mins prasslande från väggen och katten som hoppa upp och ner fick jag nog. Gick på toa och slog i väggen så försvann rått jäveln.

Sa åt katt fan att sluta upp me sitt beteende, vilket han gjorde.

Sen sov vi enda till kl 6:30...sköönt.

Idag vet ja inte om de ska städas eller bli en lååång promenad. Blir nog de sistnämnda.. Nog för att båda två är jobbiga men :P

Sen när stoffe kommer hem drar vi in mot staaaden! Och barnens hus och lite fler affärer :)

Ha en TOPPEN fredag på er alla mina vänner, ovänner, ytliga vänner och alla andra blogg läsare :)



Så här ser de ut hos mig, hur ser det ut hos er?


Avtryck
Postat av: lena uneteg

Ha en toppen dag du också Kram.

2012-03-02 @ 11:14:34

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0