Onsdag...

så var denna onsdag snart över. en dag närmare löööördag. Som jag längtar :P

Idag har ja hunnit en del här hemma, städat lite, diskat och tvättat. Samtidigt som sonen i huset velat haft all min uppmärksamhet i vaket tillstånd.
Så här jobbar man effektivit.

Vi va även över till sigges farfars jobb och hälsade och pratade me Sigges gammel farmor och farfar. Alltid lika trevligt att träffa dom :)
De tog inte ens 5 min innan gammel farmor och sigges farfar satte igång en vild diskution ;) Ingen vann den diskutionen heller ;)

Sigge skötte sig alldeles utmärkt, han var extremt glad över att få vara i centrum. Märkte han att han inte fick vara i centrum för 1 min så gjorde han sig minsann hörd om han också fanns i rummet :P
HAHA så jädra härlig unge man har ibland alltså.

När vi kom hem så tog inte mer än en timme innan han lessna på att vara vaken, han va sååå trött. Så trött att han inte ens hade tid med att äta.

Men nu sover han gott iaf, nu ska jag bara vänta in tills karln med sover. Så jag ska gosa ner mig i soffan med katterna.

Imorrn ska jag inta staden med fröken Ida.
Destinationen för mig är glasbanken och h&m eller glitter :)

Goo natt på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0