Not so okej...

detta är inte skönt.

Jag har vääärldens sår i näsan, och kan inte låta bli att pilla på den mega stora sårskorpan.

När sårskorpan är där så känns de ju som världens största snorbuse, detta är inte att rekomendera att vilja skaffa sig!

Varför kan man inte bara låta bli att pilla för?

Åååh.

ger jag bara fan i de så läker de ju fortare :p

Så ja, nu snart får vi gå och sova och avsluta denna dag! Ska bli skönt att få hoppa i säng. Och hoppas på att denna natt blir bättre än natten som va. Att han vaknade en gång i timmen är inte okej, och sen att vakna kl 4:45 och vara vaken är inte okej... de är en stil ja inte gillar!

Så håll tummarna!

Snart så fort vi gjort klart på övervåningen så åker han ut från vårt rum :p de är mig han störs av på nätterna, så fort ja vänder mig, hostar, snörvlar eller gör nåt annat så vaknar han.
så snart åker han ut :p

Ne, nu en smoke och sen hopp i säng!

goo natt!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0