not so funny...

herregud.

Denna utvecklings fas som Sigge vart inne i nu ett tag blir ju bara värre och värre...
och den är faan inte rolig.

Idag har han vart JÄTTE gnällig. De har inte ens gått att haft han i barnstolen(som de gått förr om man suttit breve han och lekt med han)
Han skrek konstant i ca 45 min och var jätte ledsen, ingenting funkade då.
Inte ens att gå runt och vagga han i famnen eller nåt! Min rygg orkar si så där 15 min genom att bära runt han. Sen går min rygg av, eller ja inte helt men de känns så.  


Och när han inte skrek så skulle han promt sitta i knä hela tiden, att lägga ner han i soffan i max 2 min gick inte. man kanske vill gå på toa me, tur att jag hann äta lunch medans han sov förut...

Så idag är de nå utvecklings språng blandat me trötthet på han tror jag...Han lär ju va trött då han sov som en apa i natt...

Och nu efter ca 20 mins sövande så sover han! Thank god!

och tur är att hans pappa kommer hem snart och roar han, ja orkar inte mer för idag!

Nu ska jag läsa bloggar och kika på nätet, inte värt att sätta sig i soffan OM han vaknar...

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0