Nöt skalle...

de är så kul ibland.

När jag och stoffe ska se film... oftast vill han se såna filmer jag inte vill se. Så jag brukar låta han se dom iaf..

då får jag chansen att sitta vid datan;)

Men... då är de så här. Varenda en ska va knäpp tyst, ingen får prata och störa han.

När vi ser en film jag vill se så vem tror ni sitter och pladdrar med mig HELA tiden???

joo herr Christoffer eriksson!

Så nu sitter han och ser på nån film med Arne Dahl, undra om man ska gå till han och börja prata om väder och vind. Bara för att!?


Nå ja, tidigare idag stod faktiskt JAG för middagen.
Stoffe hade önskat fyllda rullader me hasselbacks potatis.
Och njaa...så gott vart de inte :s
men de va ätbart iaf ;)
De liksom hör inte till vanligheten att jag lagar maten här hemma..

nej nu ska ja fortsätta me mitt på datan :p
Hööörs fan!


Avtryck
Postat av: Emelie

Arne dahl filmerna är ju as bra ;)

2012-03-18 @ 00:09:32
URL: http://dmelieochlivia.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0