när solen gått ner så går den upp nu..

känns som att allt börjar ordnar upp sig? Hoppas de..

Nu fattas bara att Sigge ska börja sova bra både om dagarna och nätterna... vilket han ej gör. Med tanke på att han ej sover så bra på dagarna så blir han YBER gnällig på eftermiddagen/kvällen... men de ska ja ta upp idga me BVC.

Imorrn ska ja på arbetsintervju. Hoppas på att dom är sammarbets villiga me mig. Och kan göra så att jag får jobba kvällar på vardagarna och på helgerna spelar de ingen roll hur jag än jobbar då Stoffe är hemma me Sigge. I af fram till november då han kommer gå på dagis..
Vill så gärna ha jobbet där. Perfekt pendlar läge för mig. Och ännu bättre sen när Sigge kommer ha sitt dagis i närheten.

Så vi får se hur det blir imorrn helt enkelt.

Annars idag vet ja inte va som händer... de är redan 15 grader ute (??!!) Snacka om sommar värme. Innan vi drar hem ska ja på stan och försöka hitta nån vår jacka åt Sigge, börjar bli dax för de nu, overallerna han har är så varma.
Och jag ska passa på att hitta ett par solglasögon åt mig själv, då jag inte vet vart ja har lagt mina andra :p

Men först, frukost till mig och sen till Sigge :)

ha en underbar torsdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0