Lördag.

och de innebär helg och familje mys, imorrn är de söndag och helgen är i stort sett slut. Varför måste helgen vara så kort?!

Idag har vi hunnit vakna och vart i Storvreta för att fika lite. Sen drog vi till Fullerö handeln och hade mamma med oss. Sen tog hon bussen till jobbet och vi drog vidare hem.

Just nu står karln och slipar och spottar och svär över att de inte går som han vill.
Jag sitter här och försöker få sonen att sova.
Han är inte samarbets villig.

Jag låg och tänkte inatt när jag satt och matade Sigge.

Att ju äldre han blir, ju mer ångest får jag över att han en dag ska börja på dagis. Jag vill verkligen inte ha han på dagis eller dagmamma. Att lämna över ALLT ansvar till någon annan gör mig ångestfull.
Jag litar inte på att NÅN kan ta hand om han lika bra som jag och Stoffe kan.

Oavsett om jag känner personen i fråga eller inte, de spelar ingen roll. Jag kommer aldrig lita på nån till 100% där.
Sen är de skit samma om den människan haft 1 barn eller 20 barn. är utbildad för att jobba me barn eller de spelar ingen roll.
Och ännu värre då blir de när han ska på dagis/dagmamma. Där känner jag ju inte människorna alls. Och tvingas lämna han till dom...
Ne fy fan.

Ångesten kommer verkligen krypandes....

Sen en annan sak som gr mig förbannad. har läst ett x antal trådar på familjeliv om jus detta. Folk som inte kan respektera och visa hänsyn till nyblivna föräldrar och människor som vart föräldrar ett tag.

De finns folk som promt måste komma me kommentarer om de ena och de andra framför föräldrarna eller bakom föräldrarnas ryggar!
Åsikter/kommentarer om te x barnets namn, barnets utseende, motorik, kläd val, föräldrarnas uppfostran..osv. Listan om idiotiska kommentarer kan göras lååång.

Varför liksom?! har man några såna åsikter kan man lika bra vara tyst. för de är nåt man absolut inte säger till en förälder. Jag skulle aldrig lägga mig i hur någon behandlar sitt barn och klär på och uppfostrar osv.. Så länge barnet inte är vanvårdat vill säga.

Trådarna av dessa diskutioner är många på familjeliv. Sluta diskutera och va bara tysta i stället.



Nu är jag less på denna FUCKING JÄÄÄÄVLA DATA HELVETES JÄÄÄVLA SKIT....

Två gånger under detta inlägg så stanna den upp och sidan hängde sig. Jag kommer kasta skit helvetes datan åt helvete snart!


FUCK DELL. FUCK DOM SOM GNÄLLER PÅ BARN/FÖRÄLDRAR. FUCK DETTA VÄDER. FUCK LÖRDAG!!
PMS?
JA!


Avtryck
Postat av: lena uneteg

Ang.familjeliv så har du så rätt,det finns något som heter "Sköt dig själv,och skit i andra"

2012-03-17 @ 16:28:17

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0