lite "nytt"

tänkte visa en del av de saker ja fick me mig hem från mamma och pappa.



4 st köks stolar, som min pappa har gjort.



2 st tavlor med detta motiv.



den andra tavlan är de en tjej istället för en pojke.

För att tilllägga så är dessa tavlor svin dyra! Så de va den största anledningen till att ja tog dom :p sen kommer dom passa perfekt där jag tänkte ha dom me!



en väääldigt gammal lampa.

Bordet den står på tog jag me, men bild på den får ni se när jag målat den vit!

Älskar gamla saker, så som lampor, bord och tavlor.

Nu ska dessa saker bara portioneras ut i huset med, just nu står allt huller om buller!
Ja förutom köks stolarna, vår fula köks soffa har vi kastat ut. Och matbordet ska målas vitt! Så de blir komplett!

har även en 50-60 tals lampa att hämta hem. Men vart jag ska ha den? Vette faaan...


Avtryck
Postat av: Nadia

Jag veeeeet! Såg ju ut som hon väntade 7-lingar typ. Fyfan!



Förresten så går det inte att kommentera vissa av dina inlägg. Flera ggr har det varit så. Vet inte om det är för att man bloggar via mobilen? Har hört flera som har det problemet..

2012-03-04 @ 10:48:34
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0