Hoome!

Nu va man hemma efter en sju helsikes trevlig dag med min bästa vän Carro!

Konstigt nog gillade Sigge henne ;) han skratta och lattja på bra me henne. Vart tog den blygheten vägen liksom?!

Vi såg en jädra bra film som hette i nånting me "it means war"
Eller va den hette, ja minns inte men den va bra!
Maten innan va väldigt exlusiv och jävla god!
Max mat mina vänner.....!

Nu ligger jag här me en son som snarkar i sin säng och en karl som myser me med mig! Hans värme är slående när man stått ute på stan i en timme och väntat på bussen och frysit!
Tacka vettja min karl, han är bra att ha på många sätt!

Snart ska vi sova! Tänkte bara uppdatera er innan så ni inte behöver skriva konstiga mail,sms eller kommentarer om ja lever eller inte

God natt på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0