Hjälp mig!

eller hjälp Sigge.

Ja vet inte hur länge till man ska orka. Kraften och orken för att ta hand om han på nätterna börjar sina.

Sigge har i flera nätter nu vaknat EN gång i timmen, han är missnöjd, orolig och jag vet inte vad han vill. Nappen funkar så länge han har den I munnen, han har förmågan att peta ur den och gråter sen över de. Gråter för att han är trött sen...

Vad kan va fel egentligen?

Och inatt ja höll på att dö, helt ärligt!

Han vaknade vid 02:30, vände på han och la han på sidan med nappen i mun.(han är ett magbarn och sover oftast på mage) k l3:30 vakna han av att nappen åkt ur, jag gick upp stoppa i nappen. Jag tände ingen lampa i fall han skulle vakna helt.
När jag är på väg tillbaks till min säng, och precis när jag sätter ner röven i min säng. Så slås hans säng mobil på!
Jag höll på att avlida.....
Nån satte alltså på den. Så jag tänkte att jag kommit åt hans fjärrkontroll till den, men den låg en bra bit i fårn mig, och sen kan man inte sätta på mobilen med hjälp av den.
De gick bara nån minut så känner jag en svag doft av en after shave som min farfar alltid använde, och den doften glömmer ja aldrig med tanke på att den stank FAN.

Så de kankse inte är så konstigt om han inte kan sova om de ska till och spöka i vårt hus!

Jag lovar, ja låg bra länge me lampan släkt. Tills ja började höra konstiga ljud...då åkte lampan på!

En gång tidigare har denna musik mobil satts igång, och då va ja inte ens i rummet.
Nu var jag de. Och ja höll på att skita på mig! Fy faaan.

Om de är så att de är min farfar som håller på att spöka om nätterna så är de inte uppskattat natte tid. Ska han spöka så gör de dagtid för fan!

Är de inte Sigge som håller mig vaken är de katterna, stoffe, råttorna eller ja...spöken!

Jag är så sjuukt trött idag, vet knappt var de är för dag, datum eller ens va ja heter.

De enda ja vet är att fortsätter han sova så här i veckor framöver, så kan Stoffe fet hajja att han ska få hjälpa mig natte tid.
Detta är näst intill lika jobbigt som när han hade kolik. Och jag är inte mer än människa som inte orkar hur mkt som helst.

Nu sover han i vagnen, så ja ska passa på att vila ja me! Kan sätta 100 spänn på att när ja lägger ner huvudet i soffan kommer han vakna!

Avtryck
Postat av: Zandra

Be dom sluta, säg att du vill vara i fred.

Vi vet en som är har den andra vet vi inte vem det är.

Nån är det som pratar med Oliwer.

Måste ta och kolla upp det.

2012-03-06 @ 12:04:47
URL: http://tvavuxnaochfyrabarn.blogg.se/
Postat av: Karin

Usch, det låter jobbigt med nätterna. Hur funkade det med katrinplommonen? Min son fick väldigt ont i magen av katrinplommon, var gnällig och skrek. Ingenting var bra. Tillslut slutade jag med plommonen och han blev genast bättre. Inga gaser och ingen magknip. Fick rådet på bvc att köpa Lactulos på apoteket och ge han 3 ml om dagen mot sin förstopning. Funkade bra att ge blandat med någon fruktpuré. Idag är han 6 år och får fortfarande Lactulos, men det funkar bra. Lycka till! Karin

2012-03-06 @ 12:22:35
Postat av: Viktoria

Samsov! Så slipper du gå upp när han vaknar och vem vet, han kanske sover bättre då också.

2012-03-06 @ 15:34:59

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0