Heroin....

de är så sjukt de här.

Satt och kollade en stund på efter 10, såg nu inte hela diskutionen dom hade men de handlade om sockersug.

Och visst jag har LÄÄNGE velat bli av me mitt socker sug, och de går ju åt helvete.

VARFÖR ska ALLT med sjukt mkt socker i va så jävla gott?!

Choklad är ju favoriten nr 1.. de är så hemskt eller va man ska säga, jag kan oftast inte gå in i en affär utan att inte komma ut utan nåt godis.Oftast blir de choklad...

de börjar verkligen synas på kroppen me. Jag har så sjukt komplex över just mina överarmar och lår, där typ allting har satt sig.

och efter gradiviteten så ökade mitt socker sug till jag vet inte vad. Jag har försökt att ta en frukt i stället eller nåt annat i nyttig väg, men neeej. Suget finns där.

De är precis som att vara heroinist, så jag hade lika bra kunnat ställt mig på plattan i sthlm och köpt heroin i stället.
skillnaden är att man oftast blir smal av heroin och kokain så...


Varför kan jag inte bara vara en sån som älskar att äta rätt, motionera och träna? De är det tråkigaste som finns. Visst de är skönt efteråt men...

Och efter varje godis intag så får jag ångest och blir äcklad....

ÅÅh, blir så arg på mig själv.

Nåt farfar sa till mig innan han dog va "sluta äta godis du kommer få diabetes"
de ekar i skallen....


Undra hur mkt kilo godis jag äter per år... hm. Vill jag ens veta!?


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0