Hemma...

så där ja. Nu va vi hemma igen. Hur mkt grejer kan ett par gamla människor ha egentligen? Jösses....

Men nu har vi kånkat klart och nu får du fan i mig packa upp allti kartongerna själva...

De tänker jag inte göra.

Sigge skötte sig alldeles utmärkt, ja älskar att han älskar sin nya vagn. Jag slipper stå och rulla den fram åh tillbaks för att få han att sova. Han somnar i vagnen kanske efter 15 min att sitta i den. Så underbart!

Pappa konstaterade att han är en väldigt glad unge. Jo visst är han de när vi är iväg, men sen då? HAHA.

Nu ska vi städa av lite och underhålla sonen, och ge han mat osv... sen kör vi igång lördags myset!

Tant Ida är på ingång.

Ha en fortsatt bra lördag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0