Helgen...

så var denna helg förbi... känns ju piss.

Ja verkligen ogillar att helgerna går så fort.

De har vart en liten slappar helg här, eller iaf för mig och Sigge :p

Pappa stoffe har slipat, slipat, slipat och åter igen slipat.... behöver jag säga att de va slip damm ÖVERALLT.

Känns som att de aldrig blir klart!

Nu sover lill fisen, stoffe står och diskar och jag sitter här. Har satans ont i ryggen, då jag försökt hållt Sigge vaken sen kl 18. Och de enda som höll han vaken var att gå runt och bära på han. Satte man sig skrek han.

Så min rygg är inte vän me mig just nu!

Ska strax slänga mig i soffan och invänta BB. Om jag orkar hålla mig vaken tills dess. Måste gå upp tidigt imorrn då sotaren ska komma, stoffe lura mig förra måndagen och sa att han skulle kommit då. Så helt i onödan gick jag upp tidigt och gjorde mig klar för att han skulle komma. Men inte kom han inte. Så de va imorrn han ska komma....

Om de är fint väder imorrn så tar vi väl oss en promenad.

Ne- nu blire de soff häng!

heeejpa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0