Gomorrn...

här skulle vi starta dagen klockan 4:30 tyckte Sigge.

Vi var inte helt överrens om den saken.

Jag la han breve mig i sängen, han lyckades somna om iaf. Och efter mkt om och men så gick vi upp vid 8:30...riktigt skönt me sån sovmorron :p även fast han böka och knöka många gånger där i mellan.
Men men....

Vädret är ju inte det bästa idag. Regn och mulet. Fy...

idag kommer Sigges gammel farmor och farfar så dom ska vi gå och prata me :)

Ska bara lyckas förstå hur man sätter på regnskyddet på vagnen, jag fattar verkligen nada av de. Hur det ska sitta liksom :P

Nu ska jag försöka ta tag i att få i mig frukost och sen tar vi oss an tvätten och disken.. Jag hatar att diska. Bara så ni vet det!

heeej på er.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0