Freeedag!

såå underbart att de äntligen är fredag!

Dagens planer är arbets intervju och sju helsike massa mys med Sigge.

Imorrn åker han till sin farmor och vi drar oss mot Sala och Sätra Brunn. Där vi (jag och stoffe) tänker spendera våra 24 timmar....dock kommer vi förlora en timme då man ställer om klockan imorrn natt!

Men de ska bli så mysigt att bara få umgås me han och bara ha så mkt kärlek dom 24 timmarna, eftersom att rummet vi kommer ha inte har någon tv så blir de nog en hel del MYS :P (hoppas på gud att de finns täckning på mobilen :P )

Och neej, de ska inte tillverkas nån lillasyster till Sigge just då :P

De "roliga" är att Sätra Brunn har vart me på de okända, och visst man ska inte tro på allt dom säger i de okända.
Men får jag rum 608 då dör jag! Då sover ja i bilen i stället :P
För enligt de okända spökade det mest i rum 608. Och den risken vill jag inte ta att jag ser saker eller nån ska försöka döda mig :P

Men hur underbart blir de inte me massage, 3 rätters middag, frukost buffe och brunch! Dessutom ligger en av mina favorit affärer i närheten så ett besök till http://www.broarne.se/ blir det med!

Sen på söndag så rullar vi hem igen och hämtar Sigge bus!

Så en väldigt mysig helg har vi framför oss.

Dock är det synd att helgerna går föör fort :(

Nej nu ska ja passa på att kika på nätet innan Sigge vaknar igen :)

Heeej pa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0