Fredags mys...

ikväll kör vi på soffhäng framför Skilda Världar på tvn, stoffe håller på att samla på sig alla DVD´n.

Va längesen man såg denna serie. sikka minnen då :p

Själv är jag rätt seg efter denna dag.

Vart en hel del shopping, och ett x anatl tusen lappar fattigare :p men jag fick ju iaf en fin vagn och en bra åkpåse :)

Fy satan va dessa skötväskor är dyra! Och dom som tillhör emmaljunga är ju SKIT fula. Ser ut som kärring väskor! Men jag hittade en på nätet som tillhör denna vagn, men 700 spänn för en väska? Nääää...

ne, nu blir de hopp i säng snart!

Go natt på er!




Avtryck
Postat av: Nadia

Köpte min skötväska för 1200:-. Sinnessjuk priser! Men man måste ju ha dom :/

2012-03-02 @ 21:29:17
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0