förstoppning och hemma fruar.

sigge är förstoppad. Skriker för att han inte får ut nåt, han får mkt att dricka och katrinplommon. fick rådet av bvc idag att inte ge han majs, banan eller så mkt gröt. Då de kan vara förstoppande. Så idag har vi kört ersättning rakt av hela dagen.

Och massa vatten så klart.

Får se om de ger nå resultat imorrn.

Nu sover han iaf, undra bara hur länge?

Klockan 21 ger jag mig in i kanal 5´s värld. Nämnligen hemma fruarna! Så stört mig EJ!

Tack!

Detta är nåt jag väntat på sen i höstas, absolyta sista säsongen. Ni kan fet hajja att jag sedan ska HA hela samlinsboxen som lär komma ut. Har iofs fortf inte fått hela samlings boxen av sex and the city och de va väl snart 10 år sen den slutade sändas.

Men men...

hare bra på er!

Avtryck
Postat av: Caroline Lias mamma

Tänk att våra små blir så stora!

Fick hem nåt 6månaders kit me mat från nestle och ja tänkte 'ja ja ja de e långt kvar' o la undan de, men de e ju om 2 veckor bara...

Tyckte precis han börja äta smakisar, tyckte precis vi kom hem från bb...

(gick inte o kommentera inlägget Sigge 5 månader)

2012-03-07 @ 09:34:47
URL: http://carolineaf.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0