fetto kropp! Och diss till Gina Tricos speglar....

usch ja, fet är precis vad man blivit efter denna gradivitet, och ja som LOVADE mig själv att sluta äta godis vid nyår?
Jo tjena.... snarare så att de där godis intaget har ökat!

Detta är inte bra.

Och ännu mindre bra är de att gå ut i affärer och PRÖVA kläder. Fy faan. Helt seriöst, ja hatar dessa provrum och deras speglar. Speciellt Gina Tricos speglar. Vad jag än satte på mig så visade spegelbilden en helt annan bild av min kropp än vad min spegel visar hemma. Då är frågan mest, vilken av dom ljuger?

Nog för att ja gått upp i vikt och blivit lite(läs myket) rundare, men inte såå mkt som ginas speglar visar!

Eftersom jag ska ut och parta den 31:a med alla mammor, så måste jag börja NU att hitta nåt att ha på mig tills dess, att hitta fest kläder för min del är ett hel tids jobb. Jag är så kräsen med kläder idag, och med dagens mode så är de ÄNNU svårare.
Jag fattar inte, alla har inte en kropp så dom kan ha alla dessa magtröjor som är mode nu. Jag avskr dom, skulle aldrig gå ut och festa i något sådant.
Nej nej jag älskar toppar/linnen som täcker röven och döljer alla dessa magar man har. Och såna finns ju knappt nu ju...

Så nu har jag gjort ett sista försök till att beställa från nätet två klänningar. Hör och häpna, en klänning! De är ju alldeles för flickigt för mig.
Passar dom inte får jag begee mig och gå bärsärkar gång på stan!



en sån och en sån här klänning, fast i svart:



så jag hoppas nån av dom passar iaf....

men med min feta kropp ska man inte ha stora förväntningar!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0