Fantastisk helg.

Så underbart mysigt vi haft de.

Herregud....tänk om man hade det så där bra varje dag!

Fast med Sigge...

Vi åkte i lördags morse vid 10 tiden när vi lämnat Sigge. Strax efter 12 var vi framme.
Som vanligt när man åker me stoffe så åkte vi vilse ett x antal gånger :P

När vi kom fram så fick vi vänta nån timme innan rummet skulle va klart, så under tiden tog vi en kopp kaffe och cigg ute i underbara solen. Den hetta på bra där. Sen gick vi runt på området ock kikade, de va ju hur stort som helst.

Och MASSA såna där gamla torp liknande hus som jag bara älskar!

Sen på lörags eftermiddagen fick vi massage. Hur underbart som helst. Hon knäckte nog hela ryggen på mig :P
Tji fick Stoffe när en 60 årig tant skulle massera han ;) Han hade hoppats på en ung liten flicka :p haha.

Sen gick vi till rummet och bara låg där ett tag och mös och pratade. På¨rummet väntade jordgubbar, annan frukt och mousserat vin. :)
Så de tugga vi i oss och drack upp :)

Sen på kvällen var det middags tajm.

Innan middagen hamnde vi på en pub, en jätte liten och ur mysig pub faktiskt.
Där satt vi och drack lite och pratade lite mer.

Sen var det middags tajm....

Jag har nog aldrig i mitt liv vart så mätt, det va ju 3 rätters middag.

Till för rätt så tog vi toast skagen(preciiis som alla andra resturanger har, men de va det godaste dom hade att välja på)

Till varmrätt så tog jag helt klart Oxfilé.... måste ju passa på medans man kan få äta de billigt ;) Den var så jädra god så ni anar inte. Stoffe tog en hemlagad 300g hamburgare :P hahah...

Efterrätten var hemma gjort äppelpaj med hemmagjord vanlig glass.

Den skulle ni ha smakat på, så jädra god. Men.... jag var så propp mätt då att jag lämnade nästan hela den. Jag fick verkligen inte i mig den. De var tvärstopp.

Sen gick vi tillbaks till rummet och somna rätt fort ;)

Och sen mina vänner, kan jag tala om att när de okända var där så gjorde dom inge bra jobb med att jaga bort dom där spökena!
Jag vaknade prick kl 00:00 av att nån går i korridoren och samtidigt som dom går så slår dom nåt mot golvet....typ som att nån går med en käpp.

Så jag tänkte att de va nån av dom andra gästerna, men tror inte de va när samma ljud kom tillbaks rätt regelbundet.

Jag har nog aldrig sovit så dåligt på ett hotell förr.

Sov jätte oroligt och sängen var inte ett dugg skön för min rygg, den va tok för mjuk. Så jag hade mega ont i min rygg på morronen :(

Men men... jag ska inte gnälla.

Har haft en super trevlig helg med min älskling. Tack hjärtat.



  <--- Sätra brunns egna källvatten. Smaka som vårt....väldigt mkt järn!

 

 förrätten

      Varmrätten

 Efterrätten....med

Och så här mysig och fin var en del av resturangen:



Så tack mktt hjärta för de fina och trevliga sällskapet.


Nu ska jag ringa mitt andra hjärta- Ida!
henne har jag saknat.....


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0