:)

intervjuven gick kanon.

Hon va samarbets villig med mig. På scemat hon ville erbjuda mig var de mest kvällar, de va väl 3-4 pass som inte passade för mig, men de sa hon att man kunde försöka ändra på.

Så hoppas de.

Funkar det och är mina referenser bra(vilket jag hoppas) så är jobbet mitt!

Visserligen bara 50% men de känns helt okej så här i början när Sigge är liten.

Känns underbart om jag får de. Nära till jobbet! Pörfekt!

har ni tänkt på hur mkt man slickar röv och ljuger på en intervju? HAHA. Aldrig förr har jag marknadsfört mig så mkt och på saker som jag är såååå bra. De är ju tur att man inte säger saker som är så uppenbara att man ljuger om.

Och dessutom får jag jobbet så börjar jag redan den 2/4 :O fick redan ångest över de när hon sa de :p haha. Men den ångesten försvinner sen så :)

Nu- kvälls mat!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0