Drömmar...

satt och kollade igår på hemnet på hus.

Jösses vilka fina hus de finns...

Mitt dröm hus är ett rött hus med vita knutar på en stooor gård, får gärna vara lite ladugårdar på gården me.
Sen till huset vill jag ha en stentrapp med herrgårds dörrar innan man kommer in i själva huset.

Sen ska de mesta i huset vara VITT och lantligt.

Hur huset ser ut inne är viktigt för mig. Jag älskar den där lantliga stilen.

De är vad mitt dröm hus är.

Stoffe bryr sig inte så mkt hur de ser ut inne i huset bara han har mkt hektar mark och skog. Helst mkt skog...
vad fan man nu ska ha den till.

Vi har ju nu iaf handpennings pengar till ett hus nu, eller ja inte hur mkt som helst men en hel del pengar är de iaf.
Och Stoffe vill köpa hans mammas hus mitt i skogen.
Vi har väl lite delade meningar där.

Visst huset är fint och gården är stor.
Men... de är ju inte direkt mitt "dröm" hus. De kan bli de ja, men de är väldigt mkt som måste renoveras då.. I stort sett hela huset. Och med tanke på att de tog nästan 6 månader för att göra klart ETT rumt i detta hus så hur lång tid kommer inte ett helt hus ta :O

Men samtidigt som att här kan vi inte bo när Sigge blir äldre.. Eller kan kan man men jag vill inte. Ständig oro att han ska smita ut på stora vägen kommer knäcka mig :p

Och han vill inte köpa ett annat hus, samtidigt som jag känner att varför vi inte kan ett hus som blir VÅRT.
Ett hus som ingen av oss har bott i...

men ja.. eftersom han står för den höga inkomsten i huset och om jag vill bo me han så har ja nog inge val än att flytta me dit han flyttar ;)

Men i Vendel, ja så länge man har bil och körkort så funkar de!

Men drömma får man väl fortsätta göra....


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0