de förklarar allt...

men hur gick detta till?

Den "kvinnliga" veckan började idag.

men bara så där.

Utan nån som helst förvarning....ja förutom mitt extreeeemt dåliga humör då. De förklarar varför ja vart på ett JÄVLA dåligt humör idag.

Men...den skulle inte ens starta idag. Men lika glad är ja för de att den kom nu och inte på lördag.

Stoffe och Sigge skickade jag iväg till Gränby för att handla åt mig. Så nu är jag så ensam. Och jag måste medge att de är sååå skönt.
Men jag kommer sakna dom snart... hoppas ja. Annars är nåt fel :P

Ska passa på att kika på internet och vila en stund, fick vila en stund på dagen då Sigge sov så lite piggare är jag allt.

Nog me denna onödiga infon om mig och mitt tråkiga liv.
Heppåre!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0