CSN samtal.

Jag- hej jag heter Marina, jag skulle vilja ha en faktura på hela min skuld.

Csn tanten- Hela skulden?

Jag- Ja.

Csn tanten- alltså hela beloppet?

Jag- Ja...Tänkte nu vad är de hon inte fattar.

Csn tanten- eehh jahaa, då skickar jag hem den till dig.


Är dom ovana me att folk vill betala hela sin skuld, eller?

Ska bli sååå skönt att få den ur världen...

Idag var vi in till K-rauta. vart lite penslar, målarfärg och blommor :p

Nå mer roligt än så fanns inte att köpa..

Åh, ja bara längtar tills vi ska flytta och renovera badrummet! (om de blir de hus som stoffe vill)
Jag har såna visioner hur det ska se ut!
And i like it!


NU blir de middag, kycklingpytt står på menyn!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0