Brrrrr....

men vad är detta för väder??

Sviin kallt ute, de blåser och är mulet.

Imorse snöade det t om, och igår kväll tok snöade det. Men de va som tur va inget som la sig på backen.. skönt!

Idag är de fredag, denna vecka har gått extremt fort. De är bara bra de.

Om hur natten va tänker ja inte ens nämna, är bara glad att de är morron nu och fredag.

De betyder helg och familje mys på hög nivå, eller ja så mkt mys kanske de inte blir. De är så synd att helgerna går extremt fort.

Idag håller vi oss inne och kör mys jag och min pojk!
Ska strax göra mig en stor kopp te me honung. Och ploppa i mig ett halv paket alvedon, nää okej inte ett halvt paket men iaf 2 tabletter. Huvudet gör som lite ont.

HA. de slog mig igår att nu är jag inne på den 13e månaden me att köra me nässpray :o holy shit, undra hur mina slemhinnor ser ut egentligen?!

Men är man beroende så är man! Altl började me at ja vart gravid och fick en förbannad nästäppa. Och börjar ja me nässpray så har ja skit svårt att sluta.
Men hoppas att de går över snart, förmodligen inte då de snart är denna fina pollen perioden, då brukar min näsa krångla me.

Nu ska ja jaga katten som håller på river detta hus, slänga ut han eller slänga han i väggen är frågan?

Jag skoja där. Så ring inte polisen på att ni misstänker misshandel på min katt.

Men en extreeemt jobbig och jävlig katt bortskänkes snart till bättre behövande!


Avtryck
Postat av: Sara

Aj aj aj, jag känner igen det där med nässprays-beroende under graviditet. Jag har kört på rätt starka nässprays under mina graviditeten, går inte att vara utan den heliga otrivin menthol :-)



Men efter den senaste köpte jag rhinocort Aqua. Den hjälpte mig, så testa den och se om du kan vänjas av med vanlig nässprays. Jag ska själv ta en avgiftningskur med rhinocorten efter influnsan. Stort lycka till.

2012-03-09 @ 12:12:21

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0