Ett regnit Läby har vi idag.

Men fy.

vad är detta för "sommar" ?

Helt ärligt vi har 4+ , regn och blåst. De är absolut inget roligt väder. De är som att de är höst ute.

Brrr.

Hur ofta händer det att man måste elda i vedspisen i JUNI? De händer typ aldrig... men nån skön och mysig värme inne är de då inte!

Sitter just nu här i köket med en stor kopp varm choklad. Terroristen sitter i sin barnstol och försöker misshandla köksbordet med mina nyklar.
Karln står och tar sig igenom disken.
Precis där han ska vara ;)

Ja må då säga att mina ben idag... dom är inte sköna att ha på sig. Körde lite ben träning hemma igår och så jäävla otränad som jag är så kan jag säga att de va varken roligt att gå upp imorse och gå ner för trappen. Hela framsidan av låren och rumpan har ja sjuuuukt träningsvärk i.
Så de blir inga onödiga böjningar på benen idag inte :p

Idag vet ja inte va som händer, ja vill till toys r us, men de vill inte min karl. Hm..
Annars tänker ja väl bara ligga i soffan och glo på tv om vi inte åker.

Gå ut i onödan, ja de gör ja då inte! 

Men men... 

Jag får väl passa på att skriva ett STORT grattis till Kelly  och Nathalie   som båda har födelsedag idag! Grattis på er, och hoppas ni får en toppen dag trots detta skit väder!

Ha en bra Lördag för övrigt! 








Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0