trött mössan...

ikväll va Sigge trött, han är redan nattad och klar. Hela 1,5 timme tidigare än vanligt.

Så ja kunde inte ens försöka hålla han vaken, han snusar så gott i sin säng nu.

Bara att förbereda sig för att han kommer vakna tidigare inatt och imorrn bitti! Men skit vare samma, imorrn är de fredag. Vem kan vara bitter då!?


Imorrn ska vi röra oss till staden för lite hemligheter.

Sen blir de gränby för att hämta Sigges mat och sen hem och sparka igång en fredags mys kväll!

Helgen är för första gången på länge full späckad me massa roligheter. Renovera, åka till Storvreta-hämta hem massa av mina gamla saker, renovera...och åter igen...renovera!

Sen....händer det! Sigges farmor och små fastrarna kommer hem på söndag från Thailand, åh va vi saknar dom här!
Sigges farmor har ju hus där nere, hur lyxigt är inte de ;) Så nångång i framtiden tänker jag ta me min lilla familj och dra dit!
I flera veckor.....helst ett år ;)

Ne, nu blir de lyxfällan.

Sen sängen.

Goooo naaajt!




Bara för att de är jag på fyllan!


Avtryck
Postat av: Emelie

Men men när åker ni till gränby? Vad ska ni göra på stan? Hinns det en fika på stan?

2012-02-24 @ 03:40:18
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0