Alla hjärtans dag...

firade me med att vara som sagt på 90 års kalas.

Kanon trevligt var det! Och "lilla" Aina(ja hon är liten, ett huvud kortare än mig :P ) hon vart så glad. Och speciellt när Sigge denna gång prata och skratta me henne. Alla andra gånger har han bara gråtit när han träffat henne :P


Nu står min underbara sambo vid spisen och lagar nånting. Jag har köks förbud tydligen! Han kom hem med en STOOR bukett blommor och ett hjärta av sten. Underbar eller vad?

Eller så vill han bara ligga.
HAHA.

För ett år sen blev Sigge till ;) och för 28 år sen gjorde mamma och pappa mig :P hahaha...

nu ska jag passa på att kolla bloggar medans lilleman sover och karln lagar mat!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll :)



en glad 90 åring och en glad 4 månaders Sigurd!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0