mys onsdag!

idag har vi gullat med fröken Ida som va här.
 
Va sååå roligt att få träffa henne igen. Bara hon och jag. de va ju liksom inte igår....
 
Man har knappt pratat eller sett henne på evigheter :p
 
Dels för att hon vart upptagen och dels för att man har haft fullt upp med herr Gestapo :p
 
men idag så skötte sig sigge exemplarisk.
 
Han brukar annars gallskrika så fort Ida visar sig :p men ikke idag. Idag kunde han prata och skratta åt/med henne :)
Så skönt så.
 
Vi fikade, snackade massa tjej snack och tog oss en liten promenad.
På vägen vart ja akut kiss nödig, och tur är väl de att de bara är skog här så nöden har ingen lag. (eller ja den har ju de eftersom man får böta om man kissar ute) men iaf, ner på huk och göra de man ska ba.
Då tyckte jag att jag va jätte rolig då de va myror ÖVERALLT. Så ja sa till Ida att nu kissar ja på myrorna så då blir de piss myror :P HÖHÖ!
Dock va de inte lika kul när myrorna började invadera hela mig.
 
Nu sover iaf Sigge, ska om en stund gå ut på en promenad med grannen, ska bli underbart! Älskar att gå ut och gå när de börjar bli svalt ute och solen gå ner :)
 
Så så har vår dag sett ut :)
 
Hoppas er onsdag vart lika bra som vår :)
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0