mys måndag!

detta har vart helt klart den bästa måndagen på lääänge!
 
Vi startade dagen med en lååång promenad med grannen :) Va kanon härligt att gå av sig lite innan frulle.
Nog för att min frukost oftast består av kaffe och en cigg men ;)
 
Sen har vi myst med svärmor som ÄNTLIGEN kommit hem!
 
kanske därför sigge vart på så himla gott humör!
 
hela dagen har han vart en perfekt son!
 
Har t om hunnit med att måla klart ytterdörren, men den måste målas en eller två gånger till, tror jag?
 
Sen är den bara en dörr tröskel som ska målas och sen är de dax att inreda! Behöver jag säga att jag längtar dit?!
 
På lördag kommer sigges små fastrar hit, och då tänker vi passa på att anlita dom som barnvakt, så vi kan åka till gamla huset och plocka lite saker, har ju en HEL del kvar där.
 
De har liksom kommit i lite andra hand nu när sigge vart som han vart efter hans andnings attacker!
 
Så nu när vi kan "bli av" med han i några  timmar så passar vi på!
 
Så alla vi har vart på strålande humör idag!
så helt klart den bästa måndagen på lääänge!
 
Nu ska ja ringa Ida strax, väntar bara på att sigge ska somna :)
 
heeeejpa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0