invalido...

de kan man gott och väl säga att jag är idag.
 
Inatt vaknade jag utav väärldens sendrag, eller vad det va. De som strålade från längst ner från vaden och enda upp mot rumpan... de gjorde fruktansvärt ont! Ja fick bita i täcket för att inte skrika rakt ut för att väcka alla, jag visste ju att de skulle gå över.
 
Och ja, visst gick de över. Men ja måste ha sträckt nån muskel eller nåt. Jag har fruktansvärt ont idag, kan knappt sträcka ut benet och alla minst stödja på de.
 
 
Så idag blir de inge promenad eller gå i onödan, ja om de inte släpper under dagen förstås..
 
nu tänker jag vänta in tills sigge vill sova så man får ta lite kaffe...
 
Fy då, vi hade nu kl 7 1,9+ ute... .seriöst. Såg att de även va frost på grannens gräsmatta.. herregud. de är ju ap kallt ju!
 
Nej nu skriker barnet på mig!
 
hej på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0