egen tid!

här sitter jag alldeles ensam, skickade båda mina pojkar i säng.
 
Stoffe är döds sjuk, och sigge tror väl att han me är de. Men för hans del så är de bara näsan som spökar.
Men de är ju sjukt jobigt för han endå natte tid. :/ De har ine vart nå problem alls här under dagen men nu ikväll vart de det...
Stackars liten.
Näsdroppar har han fått, men eftersom han är så missnöjd så bara gråter han och näsdropparna gjorde noll verkan.
 
Så nu hoppas jag pojkarna sover.
 
Jag kallar de egentid nu.
 
vad ska man göra då tro? Hittils har ja klippt mina tå naglar :p
Inväntar roomservice som börjar kl 21 :)
 
Sen blir de nog inte mkt mer, de blir sängen efter de.
 
Så go natt på er allihopa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0