snoret rinner...

fy faan.

Jag gillar inte dessa tider, verkligen inte! Näsan är verkligen inte min vän idag.

Varför satte dom kranen i ansiktet upp och ner? Så att snoret rinner ut hela tiden? Tamponger i näsan? De kanske skulle vara nåt...

idag är de såå grått och mulet ute, inte världens bästa väder för att bli pigg av.

När stoffe slutar så tar vi våra få krafter till att begee oss mot Gräny Centrum, måste åka till apoteket och hämta ut Sigges mat. Inte ett dugg lust men va faan. han måste ju äta...

Imorrn ska vi samla våra krafter igen för att begee oss mot BVC. Och få träffa kollegan Carina en snabbis, de ska bli skoj!
Ska bli skönt att få komma ut och se folk för en gångs skull...efter en vecka hemma klättar jag nästan på väggarna. Jag måste ut!

jag tackar Sigge iaf för den sovmorron han bjöd på. Kl 8 tyckte han att det var dax att vakna upp på riktigt, först trodde han i sin värld att vi skulle gå upp kl 4... men se de kunde han glömma. Vem är människa kl 4??

Inte jag iaf.

ne nu ska sonen underhållas lite. först ska ja kika på alla spännande bloggar och se om de händer nå mer roligare i nån annans liv :P

heppåre!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0