Nå ja..

tänk så mkt man får gjort när man är irriterad på sin karl.

Som idag, vart riktigt irriterad på han. Ville mest bara knuffa in han i brasan som han hade tänt ute på gården(han höll på att elda massa skit)
men iaf.

Unden den tiden ja va irriterad på han så hann jag måla om skötbordet, plocka bland bebis kläder och lägga in dom i byrån. Och dessutom sätta upp dessa så nu är garderobs dörrarna klara i bebis rummet, eller ja nästan. Bara handtagen som ska sättas dit..



Imorrn ska sängen skruvas fast, hoppas karln min kan lösa de.
Handtagen ska sättas fast..

sen nästa helg ,hoppas jag, så ska listerna införskaffas.

kommer bli riktigt mysigt de där!
När allt de "roliga" är klart så kommer de mer bilder...

När ja höll på att rensa bland bebis kläderna, rätt storlek på sin plats, så insåg jag att jag har sjuuuukt mkt bodysar i storlek 50-56... men sen då? Ska stackars bebis inte få nånting på sig sen :P
Iaf, så när ja höll på där så under tiden skickade jag iväg karln till affären, och bara för att han visste att ja va irrierad på han så kom han hem med denna:


han tror att han kan köpa mig den jäveln :p
men okej då, lite gladare blev jag...
men han hade kunnat valt en annan smak bara :p
HAHA!

Nu blir de mat innan den där chokladen ska ner i magen!

Äntligen är snart söndag över!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0