Lööördag.

Go morron eller nåt... vaknade vi 7:15 imorse av att en kåt jävel låg bakom mig och flåsa :P
Nå ja... vad gör man inte för kärleken. HAHA!

Kallt som satan ute, men sköööönt! Sov t om med fönstret öppet inatt, så de va lagom kallt i rummet imorse :p

Idag då va händer..? Ja lika mkt som alla andra dagar antar jag. Karln ska ju såga ved så ja får roa mig själv.. funderar på att ta hans trädgårdtraktor och klippa lite gräs, de behövs.
De lär inte göra så ont för mig att bara sitta still på en maskin och åka runt..? Eller...?

HAHA.

Ja hade världens sjukaste dröm i natt, vi hade fått vår bebis, de blev en flicka(konstigt att jag alltid drömmer om att de är en flicka vi får) men iaf. Denna flicka va såå konstig. Elak och jävlig. Hon kunde bara försvinna helt och hittade på massa satyg. Även fast hon bara va ett spädbarn. Hon va för jävlig jävla satunge.

Och de som inte stämde alls me henne va att hon såg precis ut som Idas kompis Petras ena son, Elias. Dom va kopior av varandra. Menar han är ju söt och pojke. Så de stämde inte alls :p

Sjukt man kan drömma iaf.

Nej, nu är de fulle tajm.

Ha en bra lördag!

hej!

Avtryck
Postat av: Therese

Sv:

Jag är idag lördag ingången i vecka 27. Igår va sista dagen i vecka 26..

2011-09-17 @ 09:27:26
URL: http://uncompleted.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0