ikea.

är inte rolig att besöka när man har såna sammandragningar och foglossning :( ajaj,  de kändes som att jag aldrig skulle komma ut från ikea.

Vi tog ikea idag istället för imorrn.

Så nu har vi lite nytt. Bla en ny hylla i badrummet. Så här ser de ut. Ni kan ju ignorera den extreeeemt fula och migrän framkallande tapet.

Före:



Efter:



Och sen vart de självklart inköp av ljus, bla massa värmeljus och detta:



Gröna ljus +fat.

sen så vart de inköp av ett helt vanligt vitt spjälsängskydd. Va in till barnens hus för att hämta min baby box, men dom va slut. Typiskt....
Men... jisses ja vart ju helt frälst där inne, såå mkt med Pingu, Tummen och Mumin....ojoj. Tur att de va dyrt.

men... de vart shopping av deggel lappar och en nappflaska :p

nu kära vänner är mitt bäcken tvärslut och magen är laddad för en rejäääl sammandragning. Kul... nej!

Själv ska jag mysa ner mig i soffan med alla tända ljus runt omkring!

God kväll!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0