förlossning del 2

jahapp...varet åter igen en dag på förlossningen.

Kul...nej inte direkt. Hatar dras sängar, stenhårda och för jävliga...

Fick såna sammandragningar och magen vart stenhård och ringde förlossningen, va bara att ringa hem karln från jobbet och åka in.

Va väl där vid 14.14 och kom hem nyss...

Iaf..efter alla prover och undersökningar. Måste bara säga, finns de nå värre än när dom gör gyn undersökning me den där vita håra plast jävla grejen, de gör ju fan ont!

Allt såg återigen bra ut, livmoder tappen va helt okej. Och bebis med..

Dom tog blodprov på mig och vi fick vänta en evighet på de svaret. Svaret va att jag hade förhöjt infektionsvärde och salt brist. Så vila och äta salt mat va min dom. Ja hade inte så pass förhöjt värde att de va nå farligt eller att dom ville ha mig kvar, tack åh lov.

Så ja hoppas nu att dessa sammandragningar ger me sig, jag fick dessutom en sjukskrivning på 100% fram tills måndag då jag ska träffa min andra läkare på MVC. Men vad hjälper de.. sammandragningarna är kvar endå nu. Suck.. Men nu...nu tänker jag inte sätta min fot på förlossningen igen tills den dagen då jag har så ont att ja knappt kan stå!

Eller vattnet gått...

Skönt att få komma hem, min älskling står och lagar mat nu. Köttbullar och makaroner :p mums..

Fick dessutom mina beställda varor på Lager 157 på posten idag. Och jag fullkomligt älskar tröjan! Så underbar skön...



Dock va den lite stor, men de är ju en sån modell. Yber skön va den iaf.
Den kommer bli perfekt i höst/vinter.

Även detta kom med mitt paket.



Mössa och halsduk, så nu kan vintern komma med!

Nu- vila och mat!

God kväll på er!


Avtryck
Postat av: Sandra

Tänkte bara tipsa om att LAGER157 kommer öppna butik i uppsala, tror det var under hösten/vintern :)

2011-09-08 @ 12:02:50

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0