De tar sig...

sa mordbrännaren....

Tänk att för 2 år sen hade jag så här fint hår...



Okej de va inte den bästa bilden jag hittade på mitt hår, men på ett ungefär. De va långt.. de va fint och de va svart.
Sen... gick Marina till frisören för Marina va så korkad att hon ville ha en ny frisyr och göra nåt drastiskt me håret. Jo jo...Marina kom ut därifrån så här:





De blev alltså kort....väldigt kort.

Sen växte Marinas hår och hon ville åter igen göra nåt drastiskt me håret...så då blev de så här..:





De va snyggt, men ett jääädra jobb att underhålla.

Och så nu....över 2 år senare så ser jag ut så här...





Nu är de lika långt som de va innan ja klippte av de, skillnaden är att håret nu är myyycke slitet. Och lite mer olika färger i huvudet :p de är lite ojämnt här och var och ja vet inte hur jag ser ut i skallen egentligen :p men...de är iaf långt :p
Och jag lärde mig nånting utav när jag klippte av de- jag gör aldrig mer om de!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0