12:11

jaha...god morgon då? eller va säger man...god lunch?

Blir lätt att ja sover extra länge nu om dagarna då nätterna inte är speciellt roliga att sova på. Jag skulle lätt kunna ligga kvar i sängen och sova dagen ut me nu. Men de går ju inte, vem ska fixa allt här hemma då? Vem ska släppa ut katterna? :p

Ett tips till er som inte orkar vända er om i sängen om natten, ställ dig upp breve sängen och vänd på dig :P

´Det funkar de me, de kan ni fråga min karl om.

Jag vaknade till i natt av att han står upp breve sängen, och jag frågar vart han ska..

Får som svar- jag ska bara vända mig om.

Sa han och la sig ner igen och snarka vidare. Och mummlade nåt om att han mådde illa..

Ni som inte vet så lever jag me en sömngångare och sömnpratare. De är nästan lite läskigt när man vaknar och han bara står upp. Jag är glad att han inte börjat gå ut än så länge. Men prata de kan han minsann, och han svarar med när man pratar me han. De är lite roligt.

Min tok älsk.

På agendan idag står de: VILA. HAHA.

Ne de är ju kanon väder, och ja känner för att bara vilja gå ut och gå... gå lååångt. Men orkar kroppen ens ta sig ut genom dörren? Neej.
Så kul, man får sitta här inne och uggla. Om nån känner för att komma och besöka mig i skogen så hojta till. Men varför skulle de inträffa liksom...?

Nej nu dax att läsa alla dessa bloggar man ska läsa varje dag :P

Ha en bra torsdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0