vilken känsla

tänk så skönt de känns när man städat klart och allting är rent.

Ja drog igång på att städa hela övervåningen när jag endå va igång.

Nu ser undervåningen dock väldig skitig ut, även fast den är ny städad...
de är mitt förbannade köksbord som förstör allt de "städade" för på halva köksbordet står de massvis me grejer som jag inte har plats för, och ja väntar på att min kära far ska göra klart en hylla till mig. Men den hyllan lär väl  bli klar lagom tills Sigges 18 års dag..........

Så de kommer sluta me att ja får köpa en egen hylla säkert.

Jag/vi har alldeles för få skåp i vårt kök, vi får inte plats me allt i skåpen. Vi skulle behöva mera skålar men de är bara glömma då vi inte får plats!
Ja gillar inte köket pga att de är så litet och få skåp och typ ingen arbetsyta alls.

Typiskt gamla torp.....

Nu ska jag ta min son och mysa till de i soffan!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0