vilken jäävla natt.

detta måste va en av de sjukaste nätterna ja vart me om på läääänge.

ja vet seriöst inte hur många minuter jag sovit!

ja har för de första börjat me om kvällarna att de inte går att somna, hur trött jag än är. de bara går inte. jag ligger och räknar får, räknar matte, räknar allt....inget hjälper.

iaf kanske lyckades somna vid 00:30? vaknade vid halv 3 att jag drömde att jag kräktes, och i samma sekund som jag vaknar av att ja flyger upp så drömmer jag att jag lägger vääärldens spya, och när ja vaknar till så måste ja ha mått illa, för jag hade spya i halsen och hostade som en tok. Så jäävla vidrigt. Men jag mådde inte illa? jag gick upp på toa på en gång men inge hände...Va sjutton va de där?

de va så äckligt de va liksom som ja hade försökt spy i verkligheten men inte lyckats utan börjat hosta istället.

usch usch.


nu ska ja sätta på en film och förhoppningsvis sova vidare...

God morgon, god natt eller va ni vill kalla de!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0