slut som ett *piiiiiip*

ja de är jag faan.

23.30 igår fick jag nog av mina värkar och ringde förlossningen, 23:50 satt vi i bilen på väg in dit. Jag hade fruktansvärt ont, värkarna kom visserligen oregelbundna men detta va 3 natten så ja hade fått nog.

jag ville bara sova.

dom undersökte och hade sig och allt såg så fint ut. jag hade inte öppnat mig nånting så jag antar att de bara är förvärkar.

vi va hemma igen strax före 2 så, stackars stoffe, inte många timmars sömn för han inte! usch...
ja har inte heller fått så mkt sömn, har vaknat varann timme sen vi kom hem. suck...

jag är så trött.

nu ska ja fortsätta sova...innan värkarna kommer igen!

go natt!

Avtryck
Postat av: Nadia

Stackare! krama om

2011-10-05 @ 10:05:20
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0