skrik och panik

ja de va de igår kväll här hemma, Sigge skrek som en stucken gris, måste vart att han hade ont i magen. Trots att han tömmde magen bra igår kväll. De är så svårt att veta vad de kan vara, men ja tippar på mag värk!
Min lille prins! 

Men vid 22 nångång tystna han, sista halv timmen skrek han nog mest för att han va så trött. Men till slut somnade han. Och en halv timme efter de va ju hans elaka mamma tvungen att bråka me han och byta blöja och ge han mat innan natten. Men de gick bra, han vakna till lite men.

Sen sov han toppen bra i hans säng fram tills kl 2.... då ville han ha mat och sen tyckte inte han att han skulle sova ensam i sin säng. Så efter massa skrik i ungefär 45 min-1 timme så lessna hans mamma och tog han till hennes säng. Då sov han som en gris fram tills 4.30 då de va dax för mat.

Sen sov han nog fram tills 6.30?

Och kl 7 lessna hans pappa på han och tog upp han och gick ner så ja fick sova lite :p
De tackar vi för!

Och nu sitter jag här, morron kaffet är avklarat och morron ciggen me! Dock har ja sån huvudvärk och ska pula i mig alvedon nu. Flytande alvedon va allt vi hade hemma. Fy faan för de!

När huvudvärken släppt så tänker jag klä på lilleman och ta me han ut i de fina vädret! Eldning av massa gammalt skit står på listan.

De roligaste me detta väder vi har idag(sol)har dom sagt att de skulle bli hela veckan? Om nån i Uppsala har sett en sol på denna vecka så kan ni ju hojta till!

Nej nu ska ja dricka upp de där vidriga alvedonet och försöka få bort huvuvärken!

Hoppas ni alla får en mysig lördag!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0