såå trött...

usch ja är så trött så ja vet knappt va ja heter...

Lilleman sover, tack åh lov! Vi va in en snabbis till Tierp och till apoteket för att införskaffa semper droppar, så ni har han fått i sig de. Hoppas hon hjälper. Ja får ju ge de lite tid till att de ska verka me. Synd att inget kan ske FORT.

Stoffe är ute och håller på de nå träd han fällde igår, nå ja stora barn slutar heller aldrig att leka. Så medans han är nöjd så låter ja de va!

Ja funderar på att sova nu medans Sigge sover eller gå upp och städa sovrummet. De är nåt som behövs, menn finns de ork? Besluts ångest har jag iaf.

Igår tog jag mig an skafferiet och städade. Herregud va me gamla torrvaror man samlar på sig :p Onödigt skit me.

Appropå nå annat så igår ringde akis och berättade att på fredag får vi komma och göra ultraljud på hjärtat, jahapp.. bara packa sig in för att åka dit då. Lika bra att få skiten gjort, så KANSKE man slipper dom sen. Fast den 10e ska vi tillbaks dit för ett återbesök... suck! Va ska de va bra för när vi typ "bott" på akis i två veckor. Plus att den 4e kommer BVC hem hit för att kolla upp Sigge. Varför kommer BVC hem till en på första besöket? Dom bara kommer och tränger sig på, ja vill inte att dom ska komma hit för att kolla upp en. Då kan dom lika bra komma hit sen i fortsättningen me.
Vi valde att ha BVC här i Björklinge, och hon som ska komma hit lät faktiskt väldigt gullig. Ger mig tusan på att de är en som jobbat hela livet på BVC och att hon kan ALLT hur man sköter ett barn bäst.
Såna folk gillar inte jag, oavsett om de är inom sjukvården, äldreomsorgen eller barnomsorgen, ja eller inom ett annat yrke...

Neee, nu blir de städ av sovrummet. Sigge hann vakna nu. Han gjorde valet lätt för sin mor :P

Min älskade skatt!


Avtryck
Postat av: marina-mamma till 4 snart 5

Men du behöver ju inte ha dit dem! Jag har alltid fått välja om jag vill att de ska komma hem eller om jag ska åka dit. Ring och kolla om inte du kan åka dit istället för det ska va möjligt!

2011-10-26 @ 14:48:54
URL: http://snuttsies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Första besöket till mej sa dom att dom kollar lite hur man har de hemma och så. De är bvc som i dom flesta fall kontaktar soc först om nått är oroveckande bla.

2011-10-26 @ 22:29:19

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0