Natten...

går tunga fjääääät.

Fjät? Va sjutton är de för ord? Va betyder de egentligen?

Nå ja skit vare samma.

Här sitter man ensam då karl va tvungen att köra hem sin syster.. Sigge sover och de sprakar och brakar ifrån vedspisen, annars är de tyst i huset! Eller ja, jag hör hur katten knaprar i sitt torr foder me.

Har tagit mig ett glas vin, ja fast ja drack halva bara för att stilla suget på de. Gott va de me, så nu klarar ja mig flera månader tills nästa glas :p
Har kollat på "så mycket bättre me" och helt ärligt så var de så mycket bättre första säsongen! Ja hatar timbuktu, dom enda artiserna som va bra i årets program är Ledin och E type... Dom andra sög!

När karln kommer blir de sängen, är rätt trött faktiskt. Och ja hoppas inte de blir en repris på natten som va innan!

Så ja önskar alla er mina kära läsare en god natt!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0