Någon..

måste ha hört min bön igår.

Men vem. Den kan väl göra sig hörd för mig, den vill jag bara kyssa nu!

Knappt en enda värk på heeela natten! Och inga nu heller, bara massa foglossning men de kan ja stå ut me.
Men inte ska ni tro att jag fått sova för de? Nej nej... i stället va de toa tajm varannan timme typ.. men hellre de än massa hemska värkar.

Så nu hoppas jag att dom håller sig borta idag!

Jag har varken lust eller ork till att ha ont mer.


Tänk att de redan är torsdag, va sjutton tar dagarna vägen? Dom bara rinner iväg och jag står kvar på samma dag känns de som.
Så idag hade de lika bra kunna vart en måndag.

Såg ni de där programmet igår på 3:an? Sanning & Konsekvens.
Jag gjorde de iaf.

Fick mig en tanke ställare, att nu dom här dagarna när jag haft värk så har ja inte tänkt på hur mkt/ofta jag känt min bebis sparka. De gjorde mig orolig, men eftersom ja va in på förlossningeni tisdags natt så såg dom på UL att bebis mådde bra så.
Så imorse va ja tvungen att sätta på bebis låt och då rörde det sig lite i magen, och efter de när jag försökte somna så hade h*n boxnings match där inne...
så tack för den! :)

Jag har endå haft "turen" med mig att få gå på massa ultraljud under min grav så jag har ju fått de bekräftat för mig att bebis lever och mår bra.

Nej nu ska ja dricka mitt te och se reprisen av bonde söker fru och bara ta de luuungt.

Ha en bra torsdag på er =)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0