musen

...någon verkar vilja att jag ska tvätta musen. Då jag fick detta på posten idag...

Frågan är vem?



Är nyss hem kommen från svärmor, ja va ska man säga...hon va mer eller mindre handikappad på ena handen :p hon hade sig en liten fight igår me en vildkatt :p haha. Ne men stackarn, va inte lite heller hon blev biten/riven... jisses. Rabiata katt fan.

Säger ju att katter är falska djur.

Värkarna har hållt sig borta idag *peppar peppar* bara dessa förfärfliga smärtor av foglossning...ajaja. de gör förbannat ont! Speciellt i svanken, och hela bäckenbenet känns som de krossas vilken sekund som helst.
Ja kan inte ens ta i om jag måste skita, de gör skit ont. Hur ska jag kunna krysta sen då? Om de ska göra så här ont... ?

Sen har jag en fråga till er? Ja har tänkt på de hela dagen...

För att en läkare ska kolla om man är öppen. Måste dom inte då gå in "staven" för att se, eller kan dom se me bara ögat om man är öppen eller inte. Fick för mig att sist dom kollade på mig så kollade dom me staven, och nu gjorde hon inte de. Utan kollade me bara ögat... hur kan hon se de?

Nån som vet?!


nu- tv
sen- drömmen om ett barn på tv3 & sen lyxfällan...


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0