men usch :/

...så smal ja va om halsen och ansiktet :s



Har ja verkligen sett ut så där?

Ett bra mål iaf :p

Ja har nu efter min grav gått ner 14 kg, och har massvis me överflödiga kilon tills ja är nöjd. Första veckan bara rasade jag ner 11 kg. Kan va för att ja inte va så sugen på varken mat eller godis. Ja va inte ett dugg hungrig, men åt för att ja va tvungen.

Nu börjar de där godis begäret dock komma, ikke bra! Men ja ska försöka hålla mig, de ska ja!

Ne nu är de dax att börja ta tag i hemmet som gud glömde!


Avtryck
Postat av: Nadia

Känns som alla man har pratat med nu har fått en kolik bebis! Kommer säkert bli så här med, har jag fått för mig i alla fall =/

Åh va jag längtar tills jag klämt ut pojken här! Känner mig som en heffaklump & vad jag längtar till morgonciggen.. Helt sjukt.. Och ett glas vin.. Tänk om man uppskattade sånna små saker förut?



Hoppas det blir bättre med lilla Sigge & att hans sover nu som han ska :)

2011-10-31 @ 09:40:15
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0