Lördag

Nu så, nu har vi vart hemma i 24 timmar.
Känns så underbart att få vara hemma måste jag säga.

Att få sova i sin egna säng är ju bara för härligt, och slippa akis sängar, vilket är synd att kalla sängar då dom är en pina att ligga i.

Lille man har installerat sig väldigt bra måste jag säga, han skötte sig utmärkt i natt sa pappa Stoffe. Han åt bra, kissade bra och va vaken en stund och skrattade åt sin pappa :p
Dock har inte magen skött sig så bra, han har inte bajsat på 3 dagar nu, men magen är mjuk och han verkar inte lida av de direkt.

Idag har faster Ida vart här innan hon åkte till jobbet, Ida fick mata han och de uppskattades av båda två :p

Nu ligger han breve mig i soffan och snuttar på nappen.. undra om man ska passa på att sova en stund då han sover.. ?
eller ska man passa på att plocka undan lite här hemma.. ?

Nu vart de lite svårt.

Pappa Stoffe är endå inte hemma, han smet iväg fort till sin far som anlänt till Läby efter 5 veckors semester. Tror minsann Stoffe saknat sin pappa väldigt mkt :p


Nu sover lille man, jag tror ja lägger mig breve och ser på film iaf :)

Ha en bra lördag på er!


Avtryck
Postat av: Emelie

Låter som att ni har haft det väldigt mysigt hemma.

Livia bajsade inte heller på några dagar men det var ju ingen fara sa dom. Det kommer att komma igång. Men han har väl bajsat ut det första?

2011-10-15 @ 17:17:55
URL: http://emison.devote.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0