Lantbrevbärare...

ta er i arlset på att vara lata!!!

Vi bor på en ganska stor gård. Så de är man i huset så är de helt omöjligt att höra om en bil kommer på vår gård.
Iaf ja satt i köket då ja ser en brevbärare komma me nåt stort paket så ja gick för att möta han i dörren. Ja väntade en stort paket me 15 kg katt mat som vi beställt. så ja visste att de skulle komma.

Men iaf denna brevbärare va skit otrevlig, i fråga satte varför vi inte märkt vår brevlåda me nr och namn. Och att jag hade mer post i bilen så ja va tvungen att gå me han till bilen. Och ja va bara trrevlig och sa att jag ej hörde när han kom me bilen.

-Nehe? jasså inte.
I en sån otrevlig ton fick jag som svar.

Idiot bög gubbe tänkte jag och ja kände hur gravida hormonerna började koka. Men ja lyckades behärska mig.

I alla fall så hade denna gubbe behållt vår post seni fredags bara för att vi inte märkt vår brevlåda. Då har denna cp gubbe suttit och hållt på ett annat paket som jag VILLE ha i fredags för att slut följa min renovering i barnrummet....

förbannade lantbrev bärare. Hur jäävla lata kan dom vara! I våras kom de att vi skulle flytta vår brev låda osv....

konstigt att posten funkat till detta hus i över 100 år, men inte nu.

Förbannad blev jag!

Idiot.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0